Αρμοδιότητες Τμήματος Διοικητικής Υποστήριξης
Στις αρμοδιότητες του Γραφείου υπάγονται θέματα σχετικά με:
- Το θεσμικό πλαίσιο διαχείρισης και παρακολούθησης εγγράφων (εισερχόμενα – εξερχόμενα – πάπυρος).
- Την τήρηση του Μητρώου ΟΜΕΑ και τους φακέλους αλληλογραφίας των Τμημάτων.
- Τη δημιουργία και επικαιροποίηση αρχείου ΟΜ.Ε.Α. Τμημάτων.
- Την επικαιροποίηση και καταχώρηση στοιχείων Διευθυντών, Προέδρων Τμημάτων στο φοιτητολόγιο.
- Την επικαιροποίηση της ιστοσελίδας.
- Τη γραμματειακή και τη διοικητική υποστήριξη της Επιτροπής Μονάδας Διασφάλισης Ποιότητας και της Διεύθυνσης.
- Τη διεκπεραίωση εγγράφων διοικητικής υποστήριξης, κατόπιν συνεργασίας με τα υπόλοιπα τμήματα της Διεύθυνσης.
- Την αποστολή των εξαγόμενων στοιχείων της ΕΘΑΑΕ στα τμήματα (από το Τμήμα Στατιστικής Επεξεργασίας Στοιχείων).
- Την τήρηση φυσικού ή και ηλεκτρονικού αρχείου εγγράφων, πρακτικών, αλληλογραφίας.