Αρμοδιότητες Λογιστηρίου
Στις αρμοδιότητες του Τμήματος υπάγονται ιδίως:
- Τήρηση λογιστικών βιβλίων και ημερολογίων που προβλέπονται από την κείμενη νομοθεσία.
- Καταχώριση παραστατικών ή ισοδύναμων εγγράφων στα λογιστικά βιβλία και προώθηση των στοιχείων στο αρμόδιο τμήμα για την εκκαθάριση της δαπάνης.
- Κλείσιμο διαχειριστικών χρήσεων και σύνταξη ισολογισμού και οικονομικών καταστάσεων.
- Παρακολούθηση του Μητρώου Παγίων με την Γενική Λογιστική και διενέργεια τακτοποιήσεων.
- Λογιστική παρακολούθηση του διπλογραφικού λογιστικού συστήματος, έλεγχος και συμφωνίες λογαριασμών και ισοζυγίων γενικής λογιστικής και διενέργεια συμψηφιστικών εγγραφών τακτοποίησης.
- Μέριμνα για την εφαρμογή του νέου λογιστικού πλαισίου σύμφωνα με τα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα.
- Σύνταξη και υποβολή της φορολογικής δήλωσης και της δήλωσης ακίνητης περιουσίας (Ε9).
- Συμφωνία και υποβολή μέσω της πλατφόρμας του taxisnet των μηνιαίων φορολογικών υποχρεώσεων (δηλώσεις παρακρατούμενων φόρων ελευθέρων επαγγελματιών, φόροι προμηθειών, φόροι εργολάβων κ.λπ.).
- Υποβολή ετήσιων βεβαιώσεων και φόρων παρακράτησης.
- Σύνταξη και υποβολή των λοιπών καταστάσεων που προβλέπονται από την φορολογική και ασφαλιστική νομοθεσία (ΕΝΦΙΑ – Δηλώσεις ΦΠΑ ενδοκοινοτικών συναλλαγών, Υποβολή Ανακεφαλαιωτικού Πίνακα Ενδοκοινοτικών Αποκτήσεων αγαθών και λήψεων υπηρεσιών).