Αρμοδιότητες Τμήματος Υποστήριξης Συγκλήτου και Συμβουλίου Διοίκησης
Το Τμήμα είναι αρμόδιο για τη διοικητική και γραμματειακή υποστήριξη της Συγκλήτου και του Συμβουλίου Διοίκησης. Στις αρμοδιότητές του υπάγονται ιδίως:
- Η συγκέντρωση και προετοιμασία των θεμάτων που εισάγοντα στα ανωτέρω συλλογικά όργανα για συζήτηση.
- Η μέριμνα για την κατάρτιση, έγκριση και κοινοποίηση της ημερήσιας διάταξης.
- Η προετοιμασία – οργάνωση των, με τηλεδιάσκεψη (με χρήση των ηλεκτρονικών και οπτικοακουστικών μέσων της εφαρμογής microsoft teams), τακτικών και έκτακτων συνεδριάσεων της Συγκλήτου και του Συμβουλίου Διοίκησης.
- Η τήρηση πρακτικών, η έκδοση αντιγράφων και αποσπασμάτων αυτών και η διαβίβασή τους στις αρμόδιες Διευθύνσεις προς διεκπεραίωση.
- Η ανάρτησή των πρακτικών των ανωτέρω οργάνων στο πρόγραμμα ΔΙΑΥΓΕΙΑ.
- Η ανάρτησή αποφάσεων και εγγράφων στο πρόγραμμα ΔΙΑΥΓΕΙΑ.
- Η τήρηση φυσικού και ηλεκτρονικού αρχείου αυτών
- Κάθε άλλη αρμοδιότητα που προβλέπεται από την εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία και ανάγεται στη λειτουργία των ανωτέρω συλλογικών οργάνων.