Τμήμα Υποστήριξης Συγκλήτου και Συμβουλίου Διοίκησης

Τμήμα Υποστήριξης Συγκλήτου και Συμβουλίου Διοίκησης /
 
 Διεύθυνση Διοίκησης

Αρμοδιότητες Τμήματος Υποστήριξης Συγκλήτου και Συμβουλίου Διοίκησης

Το Τμήμα είναι αρμόδιο για τη διοικητική και γραμματειακή υποστήριξη της Συγκλήτου και του Συμβουλίου Διοίκησης. Στις αρμοδιότητές του υπάγονται ιδίως:

  • Η συγκέντρωση και προετοιμασία των θεμάτων που εισάγοντα στα ανωτέρω συλλογικά όργανα για συζήτηση.
  • Η μέριμνα για την κατάρτιση, έγκριση και κοινοποίηση της ημερήσιας διάταξης.
  • Η προετοιμασία – οργάνωση των, με τηλεδιάσκεψη (με χρήση των ηλεκτρονικών και οπτικοακουστικών μέσων της εφαρμογής microsoft teams), τακτικών και έκτακτων συνεδριάσεων της Συγκλήτου και του Συμβουλίου Διοίκησης.
  • Η τήρηση πρακτικών, η έκδοση αντιγράφων και αποσπασμάτων αυτών και η διαβίβασή τους στις αρμόδιες Διευθύνσεις προς διεκπεραίωση.
  • Η ανάρτησή των πρακτικών των ανωτέρω οργάνων στο πρόγραμμα ΔΙΑΥΓΕΙΑ.
  • Η ανάρτησή αποφάσεων και εγγράφων στο πρόγραμμα ΔΙΑΥΓΕΙΑ.
  • Η τήρηση φυσικού και ηλεκτρονικού αρχείου αυτών
  • Κάθε άλλη αρμοδιότητα που προβλέπεται από την εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία και ανάγεται στη λειτουργία των ανωτέρω συλλογικών οργάνων.