Αρμοδιότητες Γραφείου Υποστήριξης Χρηστών
Το Γραφείο Υποστήριξης Χρηστών (Helpdesk) λειτουργεί με σκοπό την εξυπηρέτηση (με e-mail, τηλεφωνικά κλπ) όλων των χρηστών της Ακαδημαϊκής κοινότητας του Πανεπιστημίου για θέματα λειτουργίας των ηλεκτρονικών υπηρεσιών-εφαρμογών του Ιδρύματος, όπως:
- Χρήση ηλεκτρονικών υπηρεσιών (e-mail, vpn κτλ)
- Χρήση εφαρμογών των χρηστών του Ιδρύματος (Φοιτητολόγιο, eclass, moodle κ.ά.)
- Επίλυση θεμάτων λειτουργίας υπολογιστών, τηλεφωνικών συσκευών και εξοπλισμού γραφείων των χρηστών του Ιδρύματος.