Γραφείο Υποστήριξης Χρηστών

Γραφείο Υποστήριξης Χρηστών /
 
 Διεύθυνση Πληροφορικής, Μηχανοργάνωσης, Δικτυακών Υποδομών και Υπηρεσιών

Αρμοδιότητες Γραφείου Υποστήριξης Χρηστών

Το Γραφείο Υποστήριξης Χρηστών (Helpdesk) λειτουργεί με σκοπό την εξυπηρέτηση (με e-mail,  τηλεφωνικά κλπ) όλων των χρηστών της Ακαδημαϊκής κοινότητας του Πανεπιστημίου για θέματα λειτουργίας των ηλεκτρονικών υπηρεσιών-εφαρμογών του Ιδρύματος, όπως:

  • Χρήση ηλεκτρονικών υπηρεσιών (e-mail, vpn κτλ)
  • Χρήση εφαρμογών των χρηστών του Ιδρύματος (Φοιτητολόγιο, eclass, moodle κ.ά.)
  • Επίλυση θεμάτων λειτουργίας υπολογιστών, τηλεφωνικών συσκευών και εξοπλισμού γραφείων των χρηστών του Ιδρύματος.