Γραμματείες Ακαδημαϊκών Τμημάτων

Γραμματείες Ακαδημαϊκών Τμημάτων /
 
 Διεύθυνση Σπουδών

Αρμοδιότητες των Είκοσι Επτά (27) Γραμματειών των Ακαδημαϊκών Τμημάτων

Σε κάθε Τμήμα των Σχολών του ΠΑ.Δ.Α λειτουργεί Γραμματεία, που από άποψης διοικητικής ιεραρχίας αντιστοιχεί σε Τμήμα, υπαγόμενο στην ανωτέρω Διεύθυνση.

Η Γραμματεία κάθε Τμήματος είναι υπεύθυνη για τη διοικητική και γραμματειακή υποστήριξη του Τμήματος. Στις αρμοδιότητές της υπάγονται ιδίως:

  • Η γραμματειακή υποστήριξη της Συνέλευσης του Τμήματος.
  • Όλα τα θέματα που έχουν σχέση με τη διεξαγωγή της αλληλογραφίας, την τήρηση πρωτοκόλλου και αρχείου του Τμήματος, την τήρηση των πρακτικών των συνεδριάσεων της Συνέλευσης του Τμήματος, την εκτέλεση των αποφάσεών τους, την κατάρτιση και τήρηση των μητρώων και των ατομικών φακέλων των φοιτητών, την παρακολούθηση της εν γένει φοιτητικής τους κατάστασης .
  • Η προώθηση των διαδικασιών προκήρυξης θέσεων, εκλογής και εξέλιξη των μελών Δ.Ε.Π και του λοιπού προσωπικού του τμήματος με τη χρήση του πληροφοριακού συστήματος «ΑΠΕΛΛΑ».
  • Η μέριμνα για την κατάρτιση των καταλόγων συμμετοχής των φοιτητών στις εξετάσεις.
  • Η διεκπεραίωση όλων των θεμάτων που αφορούν εγγραφές, μετεγγραφές, κατατακτήριες εξετάσεις.
  • Η έγκριση έκδοσης Ακαδημαϊκής Ταυτότητας μέσω της εφαρμογής «Ηλεκτρονική Υπηρεσία Απόκτησης Ακαδημαϊκής Ταυτότητας».
  • Η μέριμνα για τη διάθεση των συγγραμμάτων στους φοιτητές μέσω του Ηλεκτρονικού Συστήματος ΕΥΔΟΞΟΣ.
  • Η μέριμνα για την εφαρμογή των διατάξεων της κείμενης νομοθεσίας για την παροχή δανείων και υποτροφιών στους δικαιούχους φοιτητές και η προώθηση της σχετικής διαδικασίας.
  • Η προώθηση των διαδικασιών για την ορκωμοσία των φοιτητών στο Τμήμα Διεθνών και Δημοσίων Σχέσεων του Ιδρύματος.
  • Η ενημέρωση των φοιτητικών μητρώων και η έκδοση και προώθηση σχετικών στατιστικών στοιχείων.
  • Η διεκπεραίωση κάθε θέματος που αφορά την οργάνωση και λειτουργία προγραμμάτων μεταπτυχιακών σπουδών.
  • Η διεκπεραίωση των διαδικασιών ανάθεσης διδακτορικών διατριβών και η τήρηση σχετικού αρχείου.
  • Η χορήγηση στους φοιτητές τίτλων σπουδών, πιστοποιητικών και βεβαιώσεων.
  • Η τήρηση αρχείου πτυχιούχων και η έκδοση αντιγράφων πτυχίων
  • Η μέριμνα για την τήρηση και επικαιροποίηση μητρώου αποφοίτων.
  • Η ανάρτηση αποφάσεων του τμήματος στο δικτυακό τόπο του Τμήματος και στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ.
  • Η τήρηση και διαρκής ενημέρωση του αρχείου αποφοίτων.
  • Κάθε άλλη αρμοδιότητα που προκύπτει από τις σχετικές διατάξεις της εκάστοτε ισχύουσας νομοθεσίας.